niedziela, 24 lutego 2013

Paulina i Szymon




Sierpień 2012r.

Paulina na spotkaniu powiedziała mi, że jedną z niespodzianek będzie Mieczysław Hryniewicz, który zawiezie Parę Młodą do ślubu
wierną repliką taksówki WPT 1313 z serialu "Zmiennicy" :) 

...nikt nie spodziewał się takiej burzy w mediach dwa dni przed ślubem ;)
TVPTVN, Interia, Konin - i wiele innych stacji TV, radiowych oraz internetowych rozdmuchało ten pomysł :)

Pomysł świetny, choć media dały się Parze Młodej we znaki... a ja miałem tą przyjemność, że poznałem Paulinę i Szymona "od zaplecza" - i było warto, naprawdę było warto :)

Zapraszam na bardzo obszerną wrzutkę - choć to i tak wycinek tego, co się działo ;)

Kościół - Gosławice
Sala - Wityng, Ślesin
Plener - magazyny Fugo - Konin, jezioro w Ślesinie




























































































































































...a było dosłownie kilka kresek powyżej 0 stopni... ;)


NAJ NAJ NAJ - lepszego! :)

9 komentarzy:

  1. W znalezieniu Artura pomógł nam wujek NET, Szczerze mówiąc obawiałem się Google-wyboru ale pierwszym symptomem tego, że może być dobrze była Pani z hotelu, która zapytała nas kto nam robi zdjęcia. Żona pamiętała jedynie imię – Artur- na co Pani powiedziała, że jeśli facet będzie miał glany i brodę to super wybraliśmy :) Musze przyznać jej rację :) Artura może chyba również uznać za twórcę zasady im mniej fotografa widać tym lepiej. Wiele osób pytało się nam po weselu czy w ogóle ktoś robił zdjęcia? Zdziwili się nieco otrzymując płytkę z mega fotkami. Niezapomniana sesja, genialny album ale przede wszystkim super kontakt. Z marketingowego punktu widzenia Artur jest (oczywiście jeżeli chodzi o fotografie;) produktem „Premium”. Jeśli ktoś chce dobrego fotografa za uczciwe pieniądze to już chyba wie pod jaki adres uderzać. (P.S do wszystkich narzeczonych- nie spierd..cie sobie wesela, myśląc, że kumpel zrobi Wam foty za flaszkę czy 300zł bo kupił sobie właśnie fajną cyfrówkę w Biedrze. Ćwiczyliśmy to- nie zrobi. Ludzie orkiestra czyli filmuje, śpiewam i robie zdjęcia też rzadko okazują się do polecenia). I na koniec własna konkluzja i wytłumaczenie- stronię od rekomendowania kogokolwiek, nawet na allegro zawsze ordynuje suche posumowanie aukcji „było- Oki” niemniej tu robię wyjątek. Dlaczego? Bo facet naprawdę sobie zasłużył. Jedynym minusem, który potrafię wytknąć jest termin oddawania materiału ale jest to zaznaczane na samym początku i albo się na to godzisz albo nie Jeśli tak to zajebiś…e trafiłeś bo będziesz miał/mieli mega pamiątkę.
    Pozdrawiamy Wszystkich z zasypanego śniegiem Poznania
    Paulina i Szymon Rakowski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się łezka w oku zakręciła ;) Kopiuję do recenzji oczywiście i z całego serducha schowanego pod glanami i brodą - dziękuję :)

      Trzymajcie się ciepło w tych zaspach ;)

      Usuń
  2. P.S. Zapomniałeś o TVP ;)
    http://www.tvp.pl/styl-zycia/magazyny-sniadaniowe/pytanie-na-sniadanie/wideo/pojechali-do-slubu-replika-taksowki-z-serialu-barei-zmiennicy/8496111

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cholerka, faktycznie - już się poprawiam :) A w ogóle to jeszcze z piętnaście artykułów z Wami wyskakuje w Google na pierwszej stronie ;)

      Usuń
  3. Kolejny świetny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze tu wracam kiedy jestem w domu sama, a Szymek gdzies w podróży, wszytsko tak genialnie ujete :) Dzieki , niedlugo sie widzimy :)

    OdpowiedzUsuń